Friday, April 15, 2011

Jamuan JPSTM April 2011



Sudah masuk empat bulan bagi tahun 2011 , dah suku tahun bekerja dan pelbagai bengkel dan aktiviti  telah dijalankan,
jika diikutkan tak habis lagi ni, baru ni ada bengkel Perncangan Strategik , Bengkel penyediaan dokumen AKNC, lepas tu AUDIT  dan seterusnya.


 1 of 2
Oleh itu kita "take a break" dulu ye, maka satu jamuan untuk meraikan staf telah diadakan di Anggerik Terrace Coffee House , Hotel UiTM, Shah Alam, Kali ini kami meraikan staf kami En. Rusinorhelmi dan Puan Hasnatul Sabarina dimana meraka  telah selamat mendirikan rumahtangga dengan pasangan masing baru-baru ini.

 1 of 5

Selain itu kami juga meraikan pelajar praktikal di JPSTM iaitu Cik Noor Sanariah dari FSKM yang tamat pada 15 April 2011 ini setelah berjaya menjalani pratikal disini selama lebih kurang 4 bulan bermula dari 3 Jan 2011 yang lalu. Kami juga mengucapkan terimakasih atas kerjasama dan sumbangan beliau selama berada disini.

Ketua Jabatan telah sudi menyampaikan sijil penghargaan dan sedikit cenderahati kerana pratikal disini biasalah tiada elaunkan. Semoga dengan majlis yang ringkas ini dapatlah merapatkan silaturahim kami lagi. Next time kita buat perlawanan bowling pulak , ok!

0 comments:

Contact Me

Snap & Read with QRCODE Reader

http://zxing.appspot.com/generator/