Saturday, April 04, 2020

Perkhidmatan Pandu Lalu (Drive-Thru) Pasaraya AEON STYLE



Idea perkhimatan Pandu Lalu (Drive-Thru) telah lama wujud namum bagi pembelian barang-barang runcit dipasaraya ia agak baru di Malaysia 

Contoh https://ahmadfaizar.blogspot.com/2020/04/driving-through-smartmart.html

Namun dengan suasana sekarang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah dipanjangkan kepada dua minggu lagi. Maka pergerakan kita agak terbatas sekarang. Dan kita yang tidak mahu bersesak dengan orang ramai untuk membeli barang kan?


Oleh itu bagi mendapatkan bahan runcit dan stok makanan sekali kita mempunyai beberapa  pilihan, sama ada membeli barangan keperluan di Lazada , order melalui FoodPanda , GrabFood  , Grab Pasar atau yang lebih mudah lagi anda boleh menggunakan perkhidmatan Drive Thru.

Ketua Pegawai Eksekutif AEON Retail Malaysia, memperkenalkan dan menerangkan usaha untuk menjadikan perkhidmatan Drive-Thru ini mudah diakses oleh semua orang yang kini hanya boleh didapati di AEON STYLE Taman Maluri.
Anda kini boleh memesan terlebih dahulu melalui https://bit.ly/AEONDriveThru

Menerusi pengumuman di laman Facebook rasmi mereka, AEON Retail Malaysia membawa pengguna lebih selesa dan memudahkan mereka dalam masa-masa sukar ini. Memperkenalkan AEON Drive-Thru, salah satu rangkaian runcit terkemuka di Malaysia ini membolehkan pengguna membeli atau memesan keperluan melalui online dan kemudian drive thru ke AEON untuk mengambil barangan mereka. Itulah konsep drive thru literal … hanya untuk barangan makanan sahaja!

You may now order in advance via https://bit.ly/AEONDriveThru.

#AEONRetailMalaysia #AEONDriveThru #DailyNecessities #NoPanicBuying #WeCareWeShare #AEONSTYLETamanMaluri #SocialDistancing #AEONPersonalShopperServices

#covid19 #coronavirus  #StayHomeSaveLives   #StayHome #dudukrumah



1 comments:

monyet said...


ayo daftarkan diri anda di AJOQQ :D
menangkan jackpot dengan sebanyak-banyaknya :D

Contact Me

Snap & Read with QRCODE Reader

http://zxing.appspot.com/generator/