Wednesday, April 18, 2012

Rhythm Of The Soul Bawakan Opick Bertemu Peminat


KUALA LUMPUR – Iluvislam dengan kerjasama TV AlHijrah akan membawakan penyanyi terkemuka dari Indonesia, Opick bagi bertemu peminat di Malaysia.

Program bertemu peminat ini akan diadakan bersempena dengan program Cinta Masjid di Masjid Al-Azim, Pandan Indah, Ampang, Selangor pada hari Sabtu, 14 April ini.
Selain mengadakan persembahan istimewa khas buat peminat di Malaysia, Opick juga akan mempromosikan konsert terbaru beliau bersama iluvislam.com iaitu RHytm Of The Soul.
Peminat Opick yang ingin menyaksikan persembahan opick boleh hadir di masjid Al-Azim, Pandan Indah, Ampang.
Selain itu, pelbagai aktiviti menarik akan diadakan bersempena program tersebut.
Turut diadakan rakaman 30 Minit bersama Ustaz Don dan siaran langsung Selangor Berselawat bersama kumpulan Al-Mawlid.

Menurut kenyataan itu, program sehari dengan kerjasama dan kariah serta jawatankuasa Masjid Al-Azim itu akan turut mengakan pelbagai aktiviti kemasyarakatan diadakan seperti gotong royong memasak, pertandingan nasyid, pertandingan azan serta aktiviti sukan rakyat.
Program Cinta Masjid juga memberi peluang kepada penduduk setempat untuk mengetahui rancangan –rancangan terbitan TV AlHijrah serta mengenali dengan lebih dekat personaliti TV AlHijrah seperti Ustaz Don Daniyal, Hos rancangan Assalamualaikum Amin Idris, dan Irma Hasmie serta ramai lagi.
Opickpeminat2


15 April 2012 – Gambar Opick ketika sesi bertemu peminat di Masjid Sultan Abdul Aziz Shah, Shah Alam.
Konsert ini antara lainnya bertujuan untuk menyatukan ummah di dalam sebuah majlis/konsert seumpamanya tanpa mengira berbeza latarbelakang. Selain itu, konsert ini buat pertama kalinya di Malaysia, yang mengasingkan penonton lelaki dan perempuan. Semoga majlis zikir dan ilmu seperti ini akan menambah keberkatan sekiranya batas pergaulan antara lelaki dan perempuan dijaga, insyaAllah.
PENEMPAHAN TIKET:
Anda mahu membeli dan menempah tiket? Okay, Sila layari:http://konsert-ros.com/?page_id=128

0 comments:

Contact Me

Snap & Read with QRCODE Reader

http://zxing.appspot.com/generator/