Friday, December 11, 2015

Ada yang mengatakan Volkswagen akan manfaatkan Pameran Elektronik Pengguna CES 2016 untuk Perkenalkan Microbus


Secara umum, pengeluar kereta memperkenalkan kereta baru dan konsep di pameran automotif, tetapi apa yang Volkswagen (VW) adalah sedikit berbeza. Pengeluar kereta Jerman  ini memilih untuk memperkenalkan terkini konsep Microbus kereta di Pameran Elektronik Pengguna Antarabangsa (CES) di Las Vegas, pada bulan Januari tahun depan.

Dilaporkan dari WorldcarfansVolkswagen (VW) akan memperkenalkan kereta konsep yang mempunyai bentuk yang lebih kecil daripada Multivan dan mempunyai ciri yang sama dan reka bentuk sebagai kereta konsep VW Bulli pernah dipamerkan di Geneva Motor Show 2011 yang lalu.









Menurut laporan, kereta konsep ini akan menggunakan motor elektrik sebagai sumber memandu kenderaan. Kuasa terbenam membolehkan kereta dipandu sehingga 500 kilometer atas tuduhan yang sama. Selain elektrik, VW menawarkan enjin petrol empat silinder dengan turbocharged.

Versi pengeluaran Microbus yang dirancang dibina di kilang Puebla Volkswagen di Mexico bermula 2017. Rancangan untuk memulihkan VW Microbus bertujuan untuk mengukuhkan prestasi jualan di Amerika Syarikat, terutamanya dalam segmen komersial. Model baru lain yang sedang disediakan di hadapan-Nya, satu trak pikap untuk bersaing dengan Ford Ranger.


Kita juga  masih meminati pelbagai versi Volkswagen Bus yang terdahulu seperti foto dan video dibawah ini.



sumber 


http://www.cnet.com/news/volkswagen-ces-teaser-new-microbus/

http://www.fastcodesign.com/1663335/vw-resurrects-its-hippie-microbus-with-an-electric-powerplant

0 comments:

Contact Me

Snap & Read with QRCODE Reader

http://zxing.appspot.com/generator/