Tuesday, October 05, 2010

Proton taja Maher Zain - A Persona ride


Baru2 ni PROTON hendak menaja sebuah kereta PROTON PERSONA ELEGANCE untuk Maher Zain ni berjalan2 kat Malaysia ni pada hari konsert beliau.



Kebanyakan akhbar Malaysia hari ini memberitakan tentang tajaan kereta Pesona yang diberikan oleh Proton kepada Maher Zain sempena konsert solo penyanyi itu, "Save the Soul" di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), pada 14 dan 15 Oktober depan.


Memetik kata-kata Pengarah Urusan Kumpulan PROTON Holdings Berhad, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir yang kami petik dari Berita Harian :



"Adalah menjadi hasrat kami untuk bekerjasama dengan penyanyi seperti Maher. Beliau bukan saja popular tetapi mempunyai imej yang bagus serta lagu nyanyiannya banyak membimbing pendengar ke arah kebaikan dan ini bersesuaian dengan penjenamaan PROTON itu sendiri.
 
"Apa saja yang membawa impak yang positif terhadap masyarakat, PROTON akan terus menyokong. Insya-Allah, kami juga sedang merancang beberapa projek membabitkan Maher selepas ini," kata Syed Zainal Abidin ketika ditemui pada majlis sidang media selepas penyerahan kereta itu di Pusat Kecemerlangan PROTON, Shah Alam Expressway, di sini, pagi semalam.





Kami ucapkan tahniah kepada Proton kerana proaktif dalam membantu amal soleh. Namun kami berharap agar syarikat-syarikat ternama seperti Proton ini akan turut membantu artis-artis nasyid tempatan dalam usaha dakwah mereka.


Jika antara sebab Proton meluluskan sumbangan kepada Maher Zain adalah kerana lagu nyayiannya banyak membimbing pendengar ke arah kebaikan, maka kami berharap agar artis nasyid kita dapat menghasilkan album yang bermutu seperti yang dihasilkan oleh Maher Zain dan Awakening Records.


Tahniah Proton dan Maher Zain!


Selamat maju jaya kepada artis-artis lain terutama nasyid tempatan!


----------------------------------------------------------------------------------------------------
The next time you spot a chiffon green Proton Persona in Shah Alam, Swedish singer of Lebanese origin, Maher Zain, may be the one behind the wheels.
Maher, who has been a hit with his Islamic songs, received the car from Proton Holdings Berhad for his use till Oct 16.


He will be in Malaysia for his two-day concert at the Shah Alam City Council Hall from Oct 14.


Proton Holdings managing director Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir said its decision to lend the car to Maher was in line with Proton's market exposure in the Islamic nations.


"We may look at more partnerships in the future with Maher because this will be good for our branding mission," he said at the handing over of the Proton car as the official transport for Maher.


The 29-year-old singer's debut album Thank You Allah, released in November 2009 is a blend of rhythm and blues with traditional spiritual, soul and contemporary pop music to inspire the youths.


Maher said he picked Malaysia because the support and love from fans here had been tremendous.


"It is a long trip for me, but with Allah's blessings and your support, I have made it here for the concert."









0 comments:

Contact Me

Snap & Read with QRCODE Reader

http://zxing.appspot.com/generator/